mars 2014

God dag :)

Så utrolig deilig å våkne før vekkerklokken, i tillegg til å våkne opp til sol :) Kjenner man føler seg bra, og jeg våkner opp med smil om munnen :) Egentlig utrolig rart at jeg våknet kl 10 når j...

Går og i dag

Beklager at jeg ikke fikk blogget noe mer i går.. I går dro jeg til Hvervenbukta, og jogget sammen med hunden min Tassen.. Det var kjempe deilig, og utrolig godt å komme igang. Etter en runde rundt...

God morgen

Heihei kjære lesere :) Jeg våknet for 1 og 1/2 time siden, men har faktisk bare ligget i sengen frem til nå :) Tenkte jeg skulle spise en porsjon grøt også gå tur med bikkja mi.. Jeg hadde håpet p...

Halloisann

I dag hadde jeg time hos psykologen klokken 13, og det gikk veldig bra :) så var jeg med mamma på Grønnmo for å kaste søppel og dritt, også har vi gått tur med hundene rundt der.. Så dro vi til Vin...

God natt =)

I dag våknet jeg rundt 11:30, spiste frokost.. Så ryddet jeg endel på rommet mitt, brettet tøy som er rent etter å ha vasket det etter spania turen, vasket taker på rommet mitt, lagde middag til fa...

Outfit 230314

Dagens anntrekk: vest - primark // skjerf - beck søndergård // genser - cubus // singlet - gina tricot // bukse - cubus

Old fashion dress

På bil museumet som Kim emil og jeg var på var det masse kjoler i tillegg til bilene.. Morsomt å se hvordan fashion var for mange mange år siden.. Tenkte å vise dere noen av kjolene på museumet.. ...

Bil museet

Den ene dagen hvor vi hadde sightseeing i Malaga by, fikk vi gratis biletter til et bilmuseum.. Dette var noe Kim Emil absolutt ville på, så da dro vi på det.. Og jeg tok bilder av ALLE bilene på m...

Hjemkomst og venner

Jada,, i går kom Kim Emil og jeg hjem fra Spania.. Alt gikk supert, og vi kom oss trygt hjem.. Var godt å komme hjem til at det var sol og fint vær her i Norge da.. Men i dag har det jo vært skikke...

Dag 12, Spania

Ja, i dag er nest siste dagen vår her i Spania og i morgen er siste dagen før vi reiser på fredags morgen.. I dag våknet vi rundt kl 12, Kim dro på bakern å kjøpte nybakte rundstykker.. Vi satt p...

Nye blogg innlegg

Når jeg kommer hjem til Norge, kommer det sakte men sikkert endel blogg innlegg.. Dette er det dere kan vente dere: - hotell vurdering - bil museum - fashion klær fra museum - borgen - bok anmeld...

Dag 11, Spania

Heihei i går bestemte vi oss for at i dag skulle vi på sightseeing tur med sånn buss... Vi sleit fælt med å sove natt til i dag fordi han ene naboen vår snorket værre enn værst, og er utrolig lytt....

Scenebetennelse

Etter å ha spilt bowling på fredag har jeg hatt økende smerter i høyre hånd.. I går kveld/natt hadde jeg så sinnsykt vondt at jeg måtte ta meg smertestillende.. Så i dag dro vi innom apoteket og je...

Instagram

Jeg har tydeligvis hatt instagram utrolig lenge men aldri brukt det... Fra i dag skal jeg begynne å bruke det :) Følg meg da vell: katinka92

Dag 10, Spania

Vi tenkte at siden det var søndag så skulle vi ha en litt hyggelig dag... Jeg som har drukket nutrilett shake til frokost her nede hver dag bortsett fra første dagen, tenkte at vi kunne spise hotel...

Hverdags sminke

Tenkte å vise dere hva jeg bruker av sminke til vanlig.. Jeg bruker faktisk ikke så innmari mye sminke.. Foundation fra MaybellineEyeliner fra IsadoraBryns blyant fra IsadoraMaskara fra LorealBruk...

Dag 9, Spania

Heihei kjære lesere :) I dag våknet jeg kl 11 og begynte å lese boka mi.. Jeg hadde kun noen få sider igjen :) Jeg lot Kim ligge til 13 og når jeg vekte han så trodde han at jeg var syk, siden jeg...

1 days challenge

1. Fem veier til å vinne mitt hjerte:- Vær deg selv- Vær høyere enn meg- Vær romantisk- Si pene ting- Vis at du er interissert 2. Fem ting om meg selv- Født 2.april - 1992 (21 år)- Jobber på en bo...

Dag 8, Spania

Heihei kjære lesere :) I dag har værey her i Spania vært grått og trist.. Vi bestemte oss for å dra inn til Malaga sentrum å spille bowling.. Vi spilte 3 runder, og pr person kostet en runde 2 eur...

Svar på spørsmålsrunden

1. Hva er favoritt maten din?Min favoritt mat er taco <32. Kan du svare med video?Jeg kan svare med video neste gang =)3. Hva er favoritt sitatet ditt?Mitt favoritt sitat er: Ta vare på det du h...

Dag 7, Spania

Heihei alle sammen :) I dag var jeg raskt ferdig og dro ned på stranden alene.. Mens Kim skulle på butikken å kjøpe seg mat osv... Jeg drikker jo shaker så blander dem med vann, det er frokosten h...

10 ting jeg liker

1. Hundene mine & Familien min <3 2. Reise, nye steder <3 3. Shopping, sminke & mote <3 4. Te lys <3 5. Jobben min <3 6. Barbie merca mi <3 7. Mobilen, Mac & Speilreflekse...

En god middag

I kveld skulle vi ut å spise og fant en utrolig fin resturant.. Outfiten besto av olabukse og en fin hvit genser og var sminkefri... Så utrolig god mat vi spiste.. Først bestilte vi oss drikke, og ...

Dag 6, Spania

I dag våknet vi av oss selv rundt kl 11, fikset oss og spiste frokost før vi gikk ned på stranden.. Vi lå der i noen timer og badet og slappet av til musikken vi hadde på tlf, før vi gikk opp på ho...

Oppskrift: Tunfisk Pizza

Tunfisk pizza..Når jeg først hørte dette av min kollega så tenkte jeg: ÆÆÆÆÆÆÆSJ.. Jeg er veldig glad i tunfisk, men en pizzabunn som er laget av pizza hørtes ikke godt ut.. Vi testet det ut sammen...

Dag 5, Spania

I dag har vi vært på stranden endel timer, solte oss og badet.. Kim var skikkelig hyggelig da han skulle opp på rommet for å gå på toalettet.. Ble borte i 45 min og kom deretter ned igjen.. Det vis...

Snus

Når jeg var yngre prøvde jeg snus (mocca het den) sammen med min gamle nabo, som da var noen år eldre enn meg.. Hun hadde skilte foreldre og var i nabohuset annenhver helg ca.. Så de 2 første årene...

Dag 4, Spania

Hei hei alle sammen :) I dag lå Kim Emil og jeg på stranda i 1 time.. Men blåste så mye sand og møkk så vi bestemte oss for å heller dra til frisøren.. Jeg har faktisk aldri vært på en frisør salo...

Gamle blilder av meg selv

Gjennom tidene har jeg hatt alle slgas hårfarger: Platina, Blondt, Svart, Svart med blå-skjær, rødt, oransje, lysebrunt, mørkebrunt, brunt osv osv.. Og jeg har hatt mange ulike hårsveiser, både pan...

Dag 3, Spania

Heihei kjære lesere :) Kim har vært så solbrent så i dag bestemte vi oss for å være på hotell rommet, konsumere alkohol og spille.. Vi har spilt både kort og yatzy.. Dagen har faktisk gått helt sj...

Wants from Zalando

Ralph Lauren sine produkter har jeg tatt for meg denne gangen <3 Vesken finner du HEER Skoene finner du HEERDenne marineblå finner du HEERDenne rosa finner du HEERDenne hvite og rosa stripete ...

Dag 2, Spania

Heihei alle sammen :) I dag spiste vi frokost på hotellet, før vi gikk på stranden.. Utrolig deilig å tæne litt :) Var endel bølger men Kim Emil og jeg brydde oss lite om det.. Vi gikk uti og hopp...

This is 40

Tenkte å anbefale en film jeg har sett som heter "This is 40".. En utrolig nydelig, jente film om det er det man kan kalle det. Den handler om en familie på 4, med mor, far og dems to døtre.. Moren...

1 dag, Spania

Heihei alle sammen :) Da er første dagen i Spania over.. Når vi kom på hotellet og hadde lagt fra oss bagasjen, gikk vi ned på supermarkede å kjøpte oss litt drikke og snacks før vi gikk på hotel...

Hello Spania

Heihei kjære bloggere :) Tok ikke med meg maccen så blir å mobil blogge mens jeg er her nede.. Kim Emil og jeg var ute med godtfolk i natt frem til vi skulle ta Flybussen. Vi kom kjapt til Rygge fl...

Ha en super dag

Heihei mine kjære lesere :) Da er jeg på jobb, og vil bare ønske dere alle en riktig fin dag :)

Ferdig pakket

Dette er min elske reisevenn <3 Da tror jeg faktisk at jeg er helt ferdig med å pakke.. Har virkelig gått igjennom kofferten 100 ganger og tatt ut endel, lagt inn litt osv.. Men nå tror jeg at ...

God morgen

God morgen mine kjære lesere :) Håper dere har sovet godt :) I dag kom pappa inn å vekte meg litt før klokken slo 06.Fy farao og trøtt jeg er, skulle virkelig ønske jeg kunne sove noen timer ekst...

Bra dag

I dag har jeg egentlig hatt en veldig fin dag, jeg våknet 1 time før vekkerklokken, og hadde god tid før jobb.. I og med at jeg hadde kveldsvakt, så hadde jeg HELE 4 timer på meg.. Koste masse med ...

Forhåndskriver

Jeg driver å forhåndskriver endel innlegg til dere lesere, slik at dere ikke bare for oppdateringer om sydenlivet mitt i 2 uker.. Men at dere får litt variabelt =) Er det noe du vil jeg skal blogge...

Outfit 040314

Dagens outfit er tatt med webcammen på maccen, da jeg ikke finner ledningen til speilrefleksen..Genser - Vero Mora // Singlet - Gina Tricot // Bukse - Cubus

Pakkeliste

Nå skal jeg snart reise til Spania i 2 uker, så tenkte jeg å komme med en pakkeliste til dere :) Håndbagasje:- Mobil +hørepropper- Lommebok- Pass- Kamera- Kort + Jatzy- Snus- Solbriller- Penn Kof...

Kosestund

God morgen kjære blogg lesere :) I dag skulle jeg egentlig opp kl 9 for å ha 1 time på meg før jeg skulle avgårde på en avtale.. Men jeg hørte ikke vekkerklokken og våknet 09.37 :p da var det bare...

Film maraton

I skrivende stund er jeg hos Kim Edvin, og her har jeg vært siden jeg sluttet på jobb kl 15 :) Vi har en liten film maraton, og skal nå begynne å se film nr 3.. Først så vi Abraham lincoln vampire ...

Mine mål

Mine mål med denne dietten jeg har blandet med 5 - 2 dietten, er å gå ned i vekt.. Mitt mål er å gå ned 20 kg.. Når man setter seg slike mål er det viktig å sette seg delmål, for å holde motivasjon...

1 mars

I dag skal jeg ordne til på rommet mitt til i morgen, brette tøy, slette endel bilder fra speilrefleksen til jeg skal reise, og begynne å skrive litt på pakke listen min.. Jeg reiser neste fredag t...