Spania, Malaga 2014

Old fashion dress

På bil museumet som Kim emil og jeg var på var det masse kjoler i tillegg til bilene.. Morsomt å se hvordan fashion var for mange mange år siden.. Tenkte å vise dere noen av kjolene på museumet.. ...

Bil museet

Den ene dagen hvor vi hadde sightseeing i Malaga by, fikk vi gratis biletter til et bilmuseum.. Dette var noe Kim Emil absolutt ville på, så da dro vi på det.. Og jeg tok bilder av ALLE bilene på m...

Dag 12, Spania

Ja, i dag er nest siste dagen vår her i Spania og i morgen er siste dagen før vi reiser på fredags morgen.. I dag våknet vi rundt kl 12, Kim dro på bakern å kjøpte nybakte rundstykker.. Vi satt p...

Dag 11, Spania

Heihei i går bestemte vi oss for at i dag skulle vi på sightseeing tur med sånn buss... Vi sleit fælt med å sove natt til i dag fordi han ene naboen vår snorket værre enn værst, og er utrolig lytt....

Scenebetennelse

Etter å ha spilt bowling på fredag har jeg hatt økende smerter i høyre hånd.. I går kveld/natt hadde jeg så sinnsykt vondt at jeg måtte ta meg smertestillende.. Så i dag dro vi innom apoteket og je...

Dag 10, Spania

Vi tenkte at siden det var søndag så skulle vi ha en litt hyggelig dag... Jeg som har drukket nutrilett shake til frokost her nede hver dag bortsett fra første dagen, tenkte at vi kunne spise hotel...

Dag 9, Spania

Heihei kjære lesere :) I dag våknet jeg kl 11 og begynte å lese boka mi.. Jeg hadde kun noen få sider igjen :) Jeg lot Kim ligge til 13 og når jeg vekte han så trodde han at jeg var syk, siden jeg...

Dag 8, Spania

Heihei kjære lesere :) I dag har værey her i Spania vært grått og trist.. Vi bestemte oss for å dra inn til Malaga sentrum å spille bowling.. Vi spilte 3 runder, og pr person kostet en runde 2 eur...

Dag 7, Spania

Heihei alle sammen :) I dag var jeg raskt ferdig og dro ned på stranden alene.. Mens Kim skulle på butikken å kjøpe seg mat osv... Jeg drikker jo shaker så blander dem med vann, det er frokosten h...

En god middag

I kveld skulle vi ut å spise og fant en utrolig fin resturant.. Outfiten besto av olabukse og en fin hvit genser og var sminkefri... Så utrolig god mat vi spiste.. Først bestilte vi oss drikke, og ...

Dag 6, Spania

I dag våknet vi av oss selv rundt kl 11, fikset oss og spiste frokost før vi gikk ned på stranden.. Vi lå der i noen timer og badet og slappet av til musikken vi hadde på tlf, før vi gikk opp på ho...

Dag 5, Spania

I dag har vi vært på stranden endel timer, solte oss og badet.. Kim var skikkelig hyggelig da han skulle opp på rommet for å gå på toalettet.. Ble borte i 45 min og kom deretter ned igjen.. Det vis...

Dag 4, Spania

Hei hei alle sammen :) I dag lå Kim Emil og jeg på stranda i 1 time.. Men blåste så mye sand og møkk så vi bestemte oss for å heller dra til frisøren.. Jeg har faktisk aldri vært på en frisør salo...

Dag 3, Spania

Heihei kjære lesere :) Kim har vært så solbrent så i dag bestemte vi oss for å være på hotell rommet, konsumere alkohol og spille.. Vi har spilt både kort og yatzy.. Dagen har faktisk gått helt sj...

Dag 2, Spania

Heihei alle sammen :) I dag spiste vi frokost på hotellet, før vi gikk på stranden.. Utrolig deilig å tæne litt :) Var endel bølger men Kim Emil og jeg brydde oss lite om det.. Vi gikk uti og hopp...

1 dag, Spania

Heihei alle sammen :) Da er første dagen i Spania over.. Når vi kom på hotellet og hadde lagt fra oss bagasjen, gikk vi ned på supermarkede å kjøpte oss litt drikke og snacks før vi gikk på hotel...

Hello Spania

Heihei kjære bloggere :) Tok ikke med meg maccen så blir å mobil blogge mens jeg er her nede.. Kim Emil og jeg var ute med godtfolk i natt frem til vi skulle ta Flybussen. Vi kom kjapt til Rygge fl...

Ferdig pakket

Dette er min elske reisevenn <3 Da tror jeg faktisk at jeg er helt ferdig med å pakke.. Har virkelig gått igjennom kofferten 100 ganger og tatt ut endel, lagt inn litt osv.. Men nå tror jeg at ...

Pakkeliste

Nå skal jeg snart reise til Spania i 2 uker, så tenkte jeg å komme med en pakkeliste til dere :) Håndbagasje:- Mobil +hørepropper- Lommebok- Pass- Kamera- Kort + Jatzy- Snus- Solbriller- Penn Kof...

3 uker igjen

I begynnelsen av februar bestilte Kim emil (min bestekamerat) og jeg sydenreise =) Jeg gleder meg som en liten unge til å komme meg bort til varme strøk, slappe av, sole meg og nyte livet i 2 uker....